Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Monitoring
System przekazywania obrazu (rzadziej w połączeniu z dźwiękiem) z określonych pomieszczeń oraz przestrzeni w zamkniętym systemie odbiorczym służący do nadzoru oraz zwiększeniu bezpieczeństwa pomieszczeń lub przestrzeni, w obrębie których zostały zainstalowane kamery.
EIB/KNX
Standard KONNEX / KNX (dawniej EIB) to pierwszy na świecie otwarty standard zarządzania i kontroli urządzeń i budynków. Jest efektem konwergencji trzech protokołów i rozwijających je organizacji. System KNX umożliwia stworzenie inteligentnego budynku poprzez integrację sterowania i nadzoru urządzeń.
Digital TV/Audio
Inaczej telewizja i dźwięk cyfrowy nowej generacji. Sygnał przekazywany jest w formie cyfrowej a nie analogowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie osiągnąć wspaniały dzwięk i obraz.
IT Technologie
Jedna z dziedzin informatyki, łącząca telekomunikację, narzędzia i inne technologie związane z informacją. Dostarcza ona użytkownikowi narzędzi, za pomocą których może on pozyskiwać informacje, selekcjonować je, analizować, przetwarzać, zarządzać i przekazywać innym ludziom.
Alarmy
Zespół urządzeń służących najczęściej zabezpieczeniu danego obiektu przed włamaniem lub pożarem. W systemach alarmu włamania najczęściej wykorzystuje się pasywne czujniki podczerwienie reagujące na ruch (PIR) i czujniki magnetyczne umieszczane na oknach, drzwiach, bramach.
Niniejszym Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji na zakupione towary na czas określony dla danego produktu w ofercie handlowej aktualnej w dniu wystawienia faktury.
Towary objęte gwarancją producenta, według aktualnej oferty handlowej, serwisowane są przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez producenta.
Towar z gwarancją producenta można dostarczyć do firmy MEDIATIGER, ale wtedy termin naprawy wydłuża się o czas potrzebny na dostarczenie towaru do punktu serwisowego producenta tj. ok. 7 dni.
Sprzedawca zobowiązuje się do realizacji reklamacji w terminie 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia towaru do serwisu, a w przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności (np. sprowadzenia podzespołów z zagranicy itp.) termin ten ulega przedłużeniu do 21 dni roboczych, chyba że strony ustalą inaczej. Terminy te nie mają zastosowania w przypadku stwierdzenia, trwającego dłużej niż 7 dni, opóznienia kontrahenta w zapłacie należności przysługujących sprzedawcy na podstawie odpowiednich dokumentów. W powyższym przypadku do dnia uregulowania przez kontrahenta długu w pełnej wysokości, bieg terminów do usunięcia wad ulega zawieszeniu i nie wiąże serwisu sprzedawcy a kontrahent wyraża zgodę na zatrzymanie w depozycie przyjętego do serwisu towaru. Utrata praw z tytułu gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:
Zerwania lub uszkodzenia plomb producenta i plomb firmy MEDIATIGER,
Samowolnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione,
Uszkodzenia lub zniszczenia numerów seryjnych, kodów paskowych,
Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia towaru i wywołane w nim wady,
Uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania, konserwacji czy regulacji towaru,
Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych,
Gdy dokument wystawiony przez sprzedawcę, potwierdzający pochodzenie towaru jest niemożliwy do odczytania.
Gwarancji i wymianie na nowe nie podlegają:
Baterie,akumulatory,bezpieczniki , których to okres używania jest dłuższy niż 6 m-cy
Nośniki danych, na których dostarczane jest oprogramowanie ze sterownikami oraz manuale,
Towary, których jedyną wadą jest niekompatybilność,
Wady i uszkodzenia powstałe wskutek siły wyższej (pożar, piorun, powódz, nieprawidłowe napięcie zasilania itp.),
Sprzedawca przyjmie produkty do postępowania reklamacyjnego wyłącznie pod warunkiem przestrzegania następujących zasad:
Nabywca musi dostarczyć towar w oryginalnym kartonie (wymóg producenta),
Nabywca musi dostraczyć wraz z reklamowanym towarem kartę gwarancyjną.
Sprzedawca nie wydaje duplikatów kart gwarancyjnych oraz nie ponosi odpowiedzialności za skutki ich utraty.
Koszty naprawy nie objętych gwarancją, a także koszty przeglądu w wyniku, którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, obciążają nabywcę,
Sprzedawca nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu będącego w naprawie jak również nie wydaje towaru zastępczego na czas naprawy,
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawione przez Nabywcę, które znajdują się na dyskach i innych nośnikach dostarczanych do serwisu.
Niniejsza karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do realizacji uprawnień gwarancyjnych.
We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszych zasadach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.